the story

Organizacja ślubu i wesela w 30 dni? W szczycie sezonu ślubnego? Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!

Klienci zgłosili się do nas dokładnie na miesiąc przed planowaną datą ślubu. Temat był szybki: albo zaczynamy działać dzisiaj, albo nie zdążymy! Prace przebiegały błyskawicznie, ale najwięcej czasu poświęciłyśmy na dopracowanie koncepcji kreatywnej. Mając dokładny plan w ręku „wystarczyło” już tylko precyzyjnie i szybko zrealizować wszystkie nasze założenia.

„GOLD & GLAMOUR”- to był nasz cel. Elegancki ślub i przyjęcie weselne z rozmachem. Mała ilość czasu nie mogła przeszkodzić nam w dopracowaniu szczegółów. Wszystko musiało grać ze sobą idealnie! Sezon ślubny 2019 przyniósł nam tyle wyzwań, że przestałyśmy obawiać się szalonych koncepcji. Same wręcz prowokowałyśmy trudne realizacje. Nie ułatwiałyśmy życia ani sobie, ani naszym podwykonawcom. W końcu nasi klienci zasługują na realizacje, jakich wcześniej nie było!

backstage

Jeżeli mamy przedstawić nasz zamysł bardzo obrazowo, to można nasze działania porównać do wrzucenia granatu 🙂

Totalnie odwróciłyśmy wszystko, co tej pory było robione na sali. Nic nie było na swoim zwyczajowym miejscu, ale dzięki temu sala zmieniła się nie do poznania! A Para Młoda niczym Król i Królowa zostali wyeksponowani tak, aby podkreślić, że jest to ICH dzień oraz dać im dogodny widok na wszystkich gości, parkiet i scenę.

Elegancki, długi biały dywan był niczym cat-walk, którym przeparadowali wśród zebranych i zostali powitani owacjami na stojąco. Ślub i przyjęcie przebiegały w ściśle zaprojektowanych do tego strefach. Najpierw ślub w ogrodzie: goście zebrali się w specjalnie do tego celu zbudowanym namiocie, aby po mszy ślubnej przejść do prywatnej strefy VIP chill-out, gdzie czekał na nich koktajl i przy delikatnej muzyce mogli złożyć Parze Młodej życzenia. Po życzeniach zebrani goście mieli okazję na kilka ujęć z Młodymi w trakcie zaplanowanej sesji foto i filmowej.

Tak jak na wszystkich naszych tegorocznych ślubach, tak i tutaj przygotowane zostało specjalnie zaprojektowane oświetlenie sali i otoczenia, dopasowane do koncepcji kreatywnej. A mimo napiętego kalendarza udało nam się powielić logo Młodej Pary dosłownie na każdym elemencie dekoracyjnym: zaczynając od menu, winietek i nr stołów, a na ciasteczkach i parkiecie tanecznym kończąc.

ceremonia

Ślub (kościelny) odbył się w plenerze, w specjalnie w tym celu zbudowanym namiocie. Para Młoda i goście mieli widok na piękny staw. Ustawienie tego namiotu to chyba był cud – z wyliczeń wyszło nam, że jeżeli mają zmieścić się tam krzesła dla wszystkich gości i ołtarz, to wejdziemy na styk. Montaż utrudniały niskie gałęzie drzew, nieregularny kształt trawnika, przy czym należało uwzględnić położenie słońca w godzinie ślubu oraz wejście do namiotu jak najbliżej drogi, aby panie nie tonęły szpilkami w trawie.

W takich momentach jak ten, widzę najlepiej, jak ważne i wspaniałe są moje relacje z podwykonawcami. Nad tym weselem pracowało kilkadziesiąt osób, które dały z siebie więcej, niż mogłabym wymagać!

W szczycie sezonu ślubnego jest ciężko, ponieważ pracujemy 7 dni w tygodniu, po kilkanaście godzin dziennie i to są chwile, kiedy czuję ogromne wsparcie całej mojej branżowej społeczności! Bardzo jestem wdzięczna wszystkim ludziom, którzy pomagają mi spełniać marzenia moich klientów. Nieważne kiedy dzwonię, ale wystarcza jeden mój telefon, abym od wielu osób usłyszała krótkie: „TAK Jola, oczywiście że Ci pomogę!”

Mam dokoła naprawdę wielu sprawdzonych ludzi, którzy są w czołówce swoich specjalizacji i będąc rozchwytywanymi artystami zawsze z radością angażują się w moje projekty. I w takiej sytuacji naprawdę nie pozostaje mi nic innego, jak przyznać, że mam szczęście do ludzi <3

i żyli długo i szczęśliwie

Zdjęcia – Adrian Seliga.

chcesz zlecić nam organizację?

Email: hello@2cytryny.pl

Copyright © 2021 | Wrocław

butikowa agencja eventowa

Email: hello@2cytryny.pl

Copyright © 2021 | Wrocław

butikowa agencja eventowa