KONSULTANTÓW ŚLUBNYCH SZKOLIMY JUŻ OD WIELU LAT
Szkolenia dla konsultantów ślubnych prowadzę już od 2009 roku. W 2014 roku dział szkoleń przeniosłam do swojej drugiej firmy – WeddingSisters, gdzie wspólnie z Katarzyną I. Syrówką (pierwszą polską konsultantką ślubną) stworzyłyśmy turbo-program szkoleniowy łączący nasze doświadczenia.
Szkolenie składa się z 2 poziomów, które pozwolą uczestnikom na pracę w następujących miejscach:
- agencja ślubna (organizacja ślubów i wesel)
- agencja eventowa (organizacja eventów)
- hotel (organizacja bankietów, eventów firmowych, wesel i imprez prywatnych)
- firmy (organizacja imprez pracowniczych, imprez promocyjnych)
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA
- Poznasz profesjonalne narzędzia i nabędziesz umiejętności z zakresu zarządzania i organizacji ślubów, wesel i eventów
- Zwiększysz swoją motywację do pracy, rozwoju i osiągania celów. Poczujesz się pewnie i dobrze w swoim zawodzie
- Posiądziesz wiedzę o wysokim stopniu praktyczności, nawet dla osób początkujących. Na wyższy stopień wejdziesz uczestnicząc w szkoleniu II stopnia
- Dostrzeżesz możliwości rozwoju zawodowego w interesujących kierunkach, kóre są w Twoim zasięgu
- Zmniejszysz stres zawodowy podczas rozmowy o pracę, realizacji kolejnych projektów, czy zakładania własnej agencji
POD MARKĄ WEDDING SISTERS DORADZAMY RÓWNIEŻ FIRMOM Z BRANŻY ŚLUBNEJ
Jeżeli działasz w branży ślubnej, ale Twój biznes nie do końca wygląda tak, jak planowałeś, skontaktuj się z nami, MOŻEMY CI POMÓC.
REFERENCJE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ
>> Zapraszamy do zapoznania się z referencjami od uczestników prowadzonych przez nas szkoleń <<
Program szkolenia zbudowany jest na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia w branży organizacji ślubów i wesel, eventów oraz w hotelarstwie.
Dzięki temu uczestnicy mogą dowiedzieć się, jak naprawdę wygląda praca w tej branży, z czym wiąże się zakładanie własnej agencji ślubnej czy eventowej i jak pozyskiwać i obsługiwać klientów, aby zadowoleni wracali do agencji i polecali ją innym.