DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O SZKOLENIU

zapisz się i zmień swoje zawodowe życie na lepsze

SKRÓCONY PLAN SZKOLENIA ORGANIZATOR IMPREZ

POZIOM I – 20 GODZIN

  • Charakterystyka mojego nowego zawodu
  • Zakładam własny biznes – agencja ślubna, agencja eventowa
  • Buduję swoją ścieżkę zawodową
  • Elementarz mojego zawodu
  • Agencja weddingowa a agencja eventowa – różnice i podobieństwa
  • Test moich predyspozycji zawodowych i osobowościowych
  • Współpraca z wykonawcami
  • Jak prowadzić rozmowę z podwykonawcą lub klientem
  • Negocjuję ceny i umowy
  • O czym wiedzą dobrzy organizatorzy

POZIOM II – 14 GODZIN

  • Zarządzanie projektem, czyli obsługa klienta
  •         Obsługa klienta w agencji ślubnej
  •         Obsługa klienta w agencji eventowej
  •         Organizacja imprezy w hotelu
  • Wybór tematu przewodniego imprezy
  • Atrakcje na event i wesele
  • Ślub w Polsce: tradycje, formalności, przebieg
  • Stylizacje ślubne
  • Etykieta ślubna
  • Realizacja
  •         Agencja ślubna
  •         Agencja eventowa
  •         Hotel

TERMINY

Poziom I zawsze odbywa się stacjonarnie i jest organizowany w kilku miastach Polski.

>> SPRAWDŹ TUTAJ AKTUALNE TERMINY I MIASTA SZKOLEŃ <<

Poziom II przeznaczony jest WYŁĄCZNIE dla osób, które ukończyły poziom I. Szkolenie poziom II prowadzimy przez internet, w formie telekonferencji, na żywo.

Wszyscy umawiamy się na konkretną godzinę i logujemy pod wskazanym adresem.

Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym, a Ty siedzisz sobie wygodnie w swoim domu, nie tracisz czasu i pieniędzy na dojazdy i hotele.

Znamy się i lubimy już z Poziomu I, dlatego szkolenie przez internet odbywa się w przyjaznej atmosferze, przy zrozumieniu potrzeb jego uczestników.

Sprawdź >> CENY SZKOLEŃ <<

Obserwuj nas na bieżąco, ponieważ zaraz po ogłoszeniu nowych terminów można zarezerwować uczestnictwo w korzystniejszej cenie – FIRST MINUTE!